Jak zabránit intoxikaci?

Chceme - li vyčistit své tělo od toxinů, je potřeba nejen odstranit škodliviny, které jsme již do svého těla nastřádali, ale i zabránit dalšímu zanášení těla

1. Jak zabránit nové intoxikaci

  • zdravé jídloSledujme v kupovaných potravinách obsah „éček“, cukrů, tuků, lepku, konzervantů, pojiv, atd. Ty nejhorší potraviny s vysokým obsahem těchto látek nahraďme jinými, zdravějšími.
  • Ovoce a zeleninu kupujme co nejčastěji u drobných pěstitelů – snížíme tak pravděpodobnost obsahu postřiků a umělých hnojiv v těchto potravinách a podpoříme tím místní malovýrobu. V zimě vyhledávejme alespoň výpěstky z naší země.
  • Léky používejme jen v krajním případě.
    Třetí nejčastější příčinou úmrtí jsou léky !!! Většinu běžných i chronických nemocí lze řešit jinou, zdravější cestou. Nepodléhejme farmaceutickým lobby – léky ve většině případů jen překrývají skutečnou příčinu zdravotního problému a zdravotní potíže tak ve skutečnosti neléčí, ale naopak umocňují. Nepředávejme zodpovědnost za své zdraví do rukou lékařů. Poraďme se, konzultujme, hledejme si všechny dostupné informace, ale výsledné rozhodnutí, zda půjdeme cestou klasické, alopatické medicíny, nebo přírodní cestou, je vždy na nás. Cibule s cukrem na virosu prostě funguje – vraťme se ke starým pranostikám a doporučením, jejich pravdy jsou hluboké a léty ověřené. 
  • Nevytvářejme si nové toxiny vlastním tělem:
  • Naše tělo vytváří toxiny při:
    • stresu,
    • pomalém trávení potravin,
    • metabolismu jednoduchých cukrů a živočišných bílkovin
    • špatném spánkovém režimu
    • překyselení těla
  • Upravme svůj jídelníček
  • Při zpomaleném trávení natrávené potraviny v těle hnijí, čímž vznikají další toxiny v těle.
  • Potraviny, která trávení výrazně zpomalují, jsou:
    • 1. Mléko a mléčné výrobky
    • 2. Maso
    • 3. Bílá mouka (lepek)
    • 4. Jednoduchý cukr
    • 5. Káva s mlékem
    • 6. Černý čaj

  • Potraviny, které trávení výrazně zrychlují, jsou:
    • 1. Syrové ovoce a zelenina
    • 2. Tepelně upravená zelenina
    • 3. Zeleninové a ovocné šťávy
    • 4. Dostatek čisté vody (ne sladké nápoje, ani káva, nebo čaj)
    • 5. Naklíčené obiloviny a luštěniny

Upravíme – li tedy poměr potravin, které naše trávení zpomalují a které ho zrychlují, můžeme tak zabránit vzniku velkého množství toxinů v těle.

  • Važme si a mějme rádi sami sebe
  • Relaxujme – jen tak můžeme částečně vyrovnat stres
    •   Procházky, výlety, plavání, setkání s přáteli
    •   Čas jen pro sebe – čtení knih, rukodělné práce
    •   Nechte se hýčkat – kadeřník, masáž, pedikůra…
    •   Meditujte...


Není nutné snažit se zařadit všechny tyto změny najednou. Bylo by to příliš těžké a dlouho by nám taková změna nevydržela. Proto si vyberte 3 z doporučených změn a ty aplikujte navždy. I drobná úprava (např. 2 kávy denně místo 3) aplikovaná dlouhodobě je pro tělo významnější, než 10 změn, které Vám vydrží měsíc.

VŽDY nezapomínejte pít VODU !